2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért érdemes letöltened és használnod a Telekom alkalmazást?

Bárhol, bármikor intézheted ügyeidet:

  • ellenőrizheted egyenlegedet és adatforgalmadat
  • bővítheted a mobilinternet adatmennyiséged
  • megtekintheted és befizetheted számláidat
  • kedvezményeket kapcsolhatsz be
  • virtuális Kapcsolat kártyádat felmutatva igénybe veheted partnereink kedvezményeit
  • feltöltheted saját vagy családtagjaid Domino egyenlegét, amiért a bónusz percek mellett extra mobilinternetet is kapsz

Használata egyszerű, mert:

  • a SIM-kártyáddal automatikus a bejelentkezés
  • együtt kezelheted az összes otthoni és mobil előfizetésed
  • mert ide kattintva interaktív, képekkel illusztrált segítséget találsz

Az alkalmazást letöltheted:

- az App Store-ból (legalább 8.0-ás iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (legalább 5.0-ás androidos telefonra és tabletre).


A Telekom alkalmazás használatáról ide kattintva találsz részletes, interaktív útmutatót.

A megújult alkalmazásunk funkcióit folyamatosan fejlesztjük, melyekről a kapcsolódó kérdésekben olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!