GYAKORI KÉRDÉSEK

Részletes segítség az online belépéshez.

1. Telekom fiókkal:

  • a Telekom fiók telefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is)
  • az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű Telekom fiók jelszóval
  • vagy a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal

Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelenik meg minden Telekom előfizetésed és azok számlái, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.

2. Vagy az előfizetésedhez tartozó jelszavas belépéssel:

Mobil-előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett hívószám 301234567 formátumban):

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.

A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.

A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.

Otthoni előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett előfizetés MT-azonosítója 123456789 formátumban):

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS és e-mail díjmentes.

A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók telefonszámod, jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott mobil telefonszámot, jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Hol találod az azonosítót és felhasználónevet?
A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatod.
Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.
A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.


Domino adategyeztetés után:
Amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod.


További segítség:
Ha a belépésnél hibaüzenetet kapsz, első lépésként kattints ide, mert előfordulhat, hogy a probléma könnyedén megoldható.
Amennyiben ezek ellenére sem tudsz belépni az online önkiszolgálóba, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.


Töltsd le most a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. április 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!