Részletes segítség az online belépéshez.
Az online ügyfélszolgálatunkat ide kattintva éred el.
1. Telekom fiókkal:
- a Telekom fiók telefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is)
- az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű Telekom fiók jelszóval
- vagy a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal
Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelenik meg minden Telekom előfizetésed és azok számlái, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.
2. Vagy az előfizetésedhez tartozó jelszavas belépéssel:
Mobil-előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett hívószám 301234567 formátumban):
- ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
- ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.
A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.
A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.
Otthoni előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett előfizetés MT-azonosítója 123456789 formátumban):
- ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
- ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.
A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS és e-mail díjmentes.
A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók telefonszámod, jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott mobil telefonszámot, jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.
Üzleti előfizetés esetén:
- üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
- vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
- vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.
Hol találod az azonosítót és felhasználónevet?
A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatod.
Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.
A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.
Domino adategyeztetés után:
Amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod.
További segítség:
Amennyiben ezek ellenére sem tudsz belépni az online önkiszolgálóba, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.
Töltsd le most a Telekom alkalmazást:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!