2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan juthatok hozzá az eSIM-hez?

Az eSIM képes készülékekre letölthető eSIM profil nem létezik fizikai formában, a letöltéséhez aktiváló kód szükséges. Amennyiben mobil szerződésedhez eSIM formátumú kártyát igényelsz, az aktiváló kódot QR kód képében az eSIM aktiváló kódot tartalmazó dokumentumban kapod meg, melyet a Telekom fiókod „Dokumentumok”  menüpontjában találsz meg.

Ha az eSIM-et üzletünkben szeretnéd aktiválni, vagy nem éred el a dokumentumot Telekom fiókodban, akkor a kódot az ott elhelyezett tabletek egyikén mutatjuk meg, így azonnal aktiválhatod az eszközödet és elkerülheted a felesleges nyomtatást is. Javasoljuk, hogy a minimális várakozás érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. november 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!