GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?

A Telekom által biztosított eSIM típusú Előfizetői (SIM) kártyádat egyszerre csak egy készülékben használhatod. Ha új eSIM-et igényelsz, annak aktiválásakor a korábbi eSIM-edet a továbbiakban már nem használhatod.
Amennyiben a mobil előfizetésedet másik eSIM képes készülékben szeretnéd a továbbiakban használni, a másik készülékhez - eSIM-csere keretében - új eSIM aktiváló kódot kell igényelned.

Az eSIM cserét kezdeményezheted:

  •  online ügyfélszolgálatunkon:
    • az "Áttekintés" oldalon válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Beállítások" linkre,
    • nyisd le "Fő SIM" ablakot,
    • a "SIM-kártya típusa" sorban, kattints az "Átváltom" linkre,
    • add meg a telefonszámod utolsó négy számjegyét,
    • kattints az "eSIM-re váltok gombra",
    • a hívószámod beírása után elkészül az eSIM aktiválásához szükséges a beolvasható QR kód.
  • üzleteinkben (ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe). Fontos! A SIM-kártya cseréje csak a havi-díjas előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával, illetve ügyvéd vagy közjegyző által készített hitelesített meghatalmazással lehetséges.
  • és a 1414 telefonszámunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2020. április 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!