Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
A Telekom által biztosított eSIM típusú előfizetői (SIM) kártyádat egyszerre csak egy készülékben használhatod. Ha új eSIM-et igényelsz, annak aktiválásakor a korábbi eSIM-edet a továbbiakban már nem használhatod.
Amennyiben a mobil előfizetésedet másik eSIM képes készülékben szeretnéd a továbbiakban használni, a másik készülékhez - eSIM-csere keretében - új eSIM aktiváló kódot kell igényelned.
Az eSIM cserét kezdeményezheted:
- Honlapunkon a Telekom fiókodban:
- az "Áttekintés" oldalon válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre,
- az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák"-nál kattints az "eSIM áthelyezése" gombra,
-
a megjelenő "eSIM áthelyezése" képernyőn kattints az "Áthelyezem az eSIM-et" gombra, az eSIM aktiválásához szükséges beolvasható QR kód elkészítéséhez.
- Üzleteinkben (ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozás érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe). Fontos! A SIM-kártya cseréje csak a havi-díjas előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával lehetséges.
- 1414 telefonszámunkon.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!