GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?

Mielőtt szervizbe adod a készüléked:

  • Ha a cserekészüléked eSIM képes, kezdeményezz üzleteinkben SIM cserét, majd az új QR-kóddal már a cserekészülékre töltsd le a profilod.
  • Ha a cserekészüléked nem eSIM képes, javasoljuk, hogy igényelj hagyományos SIM-kártyát az Online shopban vagy üzleteinkben.

Mindkét esetben az új SIM aktiválásával a régi eSIM már nem lesz használható.

Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!