Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?
Mielőtt szervizbe adod a készüléked:
- Ha a cserekészüléked eSIM képes, kezdeményezz üzleteinkben SIM cserét, majd az új QR-kóddal már a cserekészülékre töltsd le a profilod.
- Ha a cserekészüléked nem eSIM képes, javasoljuk, hogy igényelj hagyományos SIM-kártyát az Online shopban vagy üzleteinkben.
Mindkét esetben az új SIM aktiválásával a régi eSIM már nem lesz használható.
Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!