GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-es készülékem?

Az eSIM-es készülék ellopása vagy eltűnése esetén nincs változás a megszokott ügyintézési módban.

A készüléklopás vagy eltűnés bejelentését követően a hálózati hozzáférésedet letiltjuk.

Amennyiben időközben megkerül az elveszett vagy ellopott készülék, a visszakapcsolását üzleteinkben kezdeményezheted.

Ha az eSIM-es készülékedet új eszközzel pótolod, akkor SIM cserére lesz szükséged, melyet üzleteinkben kezdeményezhetsz. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!