Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
Amennyiben már rendelkezel havi díjas Telekom előfizetéssel, akkor online kezdeményezheted a SIM cserét:
-
az online ügyfélszolgálatunkon (az adott előfizetésnél a "Beállítások" linkre kattintva, a "Fő SIM" ablakot lenyitva, a "SIM-kártya típusa" sorban, az "Átváltom" linkre kattintva).
Ha még nincs Telekom előfizetésed, akkor előfizetés online igénylésekor a SIM-típusnál az eSIM-et kell kiválasztanod.
Felmerülő kérdéseid esetén természetesen üzleteinkben és a 1414 telefonszámunkon is állunk rendelkezésedre.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzleteinkbe:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!