GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?

Amennyiben már rendelkezel havi díjas Telekom előfizetéssel, akkor online kezdeményezheted a SIM cserét:

  • az online ügyfélszolgálatunkon (az adott előfizetésnél a "Beállítások" linkre kattintva, a "Fő SIM" ablakot lenyitva, a "SIM-kártya típusa" sorban, az "Átváltom" linkre kattintva).

Ha még nincs Telekom előfizetésed, akkor előfizetés online igénylésekor a SIM-típusnál az eSIM-et kell kiválasztanod.

Felmerülő kérdéseid esetén természetesen üzleteinkben és a 1414 telefonszámunkon is állunk rendelkezésedre.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzleteinkbe:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!