GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékeden hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz minden esetben  internetkapcsolatra van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy az internet (Wi-Fi) be van-e kapcsolva a készülékeden.
Ha internet hozzáférés nélkül próbáltad az aktiválást, kapcsold be az internetet a készülékeden és próbáld meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor üzleteinkben és a 1414 telefonszámukon is állunk rendelkezésedre. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!