Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek
Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?

Ha megjelennek a készülékeden a hálózati hozzáférést jelölő ikonok (és nincsenek áthúzva) és a készüléked feljelentkezik a mobil hálózatra - vagyis tudsz hívást indítani és fogadni, valamint SMS-t küldeni és fogadni -, akkor az aktiválás sikeres volt.

Utoljára frissítve: 2022. november 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!