GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor aktiválhatom az online megrendelés után az eSIM-et?

Az eSIM-ed aktiválására azután lesz lehetőséged, miután a futár elvégezte a személyes azonosításodat, valamint a megrendelt szolgáltatások összesítő bizonylatát - az aláírásoddal igazoltan - átvetted.

Ezután a Telekom fiókod „Dokumentumok”, illetve „Áttekintés” menüpontjában elérhető aktiváló kóddal már igénybe tudod venni a szolgáltatást.
Ha az aktiválás során problémát tapasztalsz, kérjük, keresd üzletünket. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!