Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékeden hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz internet kapcsolatra van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy az internet be van-e kapcsolva! Ha internet kapcsolat nélkül próbáltál aktiválni, akkor először kapcsold be az internetet (Wi-Fi) és próbáld meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor üzleteinkben és a 1414 hívószámon is állunk rendelkezésedre. Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!