Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?
Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékeden hibaüzenet jelenik meg.
Az aktiváláshoz internet kapcsolatra van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy az internet be van-e kapcsolva! Ha internet kapcsolat nélkül próbáltál aktiválni, akkor először kapcsold be az internetet (Wi-Fi) és próbáld meg újra az aktiválást.
Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor üzleteinkben és a 1414 hívószámon is állunk rendelkezésedre. Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!