GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékeden hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz internet kapcsolatra van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy az internet be van-e kapcsolva! Ha internet kapcsolat nélkül próbáltál aktiválni, akkor először kapcsold be az internetet (Wi-Fi) és próbáld meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor üzleteinkben és a 1414 hívószámon is állunk rendelkezésedre. Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!