GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kapom meg az eSIM Aktiváló kód levelemet, ha online rendeltem meg a havi díjas mobil szolgáltatást?

Minden havi díjas előfizetés esetén - akkor is, ha a megrendeléshez nem tartozik eszköz -, a törvény által előírt ügyfél-azonosítást a futárszolgálat végzi el. Miután a futár elvégezte az azonosítást és aláírásoddal igazoltad a szolgáltatás átvételét, az Aktiváló kód elérhetővé válik a Telekom fiókban a Dokumentumok menüpontban.

Az azonosítás után az Aktiváló kód levél általában 15 percen belül jelenik meg a Telekom fiókodban, de néhány esetben ez akár 8 órát is igénybe vehet. Amennyiben az Aktiváló kódot 8 óra eltelte után sem éred el, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1414 telefonszámunkon.

Utoljára frissítve: 2023. április 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!