GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kaphatok kedvezményt, ha otthoni és mobil előfizetéssel is rendelkezek?

Ahhoz, hogy kedvezményes havi díjjal vehesd igénybe az otthoni és mobil előfizetéseidet

  • a Magenta 1,
  •  vagy a 20%,
  • illetve 25%-os Telekom kedvezménnyel

az otthoni és mobil előfizetéseid folyószámláit össze kell vonnod a Kapcsolat program regisztrációs folyamatban.

A regisztráció feltételei:

  • az otthoni és mobil előfizetések előfizetője személyében megegyezzen (azaz személyes adatai, valamint az azonosító okmány típusa és száma azonosak legyenek),
  • az otthoni szolgáltatásokról egy, összevont számlát állítsunk ki,
  • az otthoni és mobil előfizetések folyószámláin ne legyen díjtartozás.

Ha az otthoni és mobil előfizetők személye eltér, célszerű átírást kezdeményezni, melyről ide kattintva találsz információkat.

Fontos, hogy a Kapcsolat program regisztráció elvégzése után is külön számlákat állítunk ki az otthoni és mobil előfizetéseidről.

Az igénybe vehető kedvezményekről és azok feltételeiről itt olvashatsz.

Az összekapcsolást és a kedvezmény bekapcsolását a 1414 telefonszámunkon vagy üzleteinkben igényelheted. Ha az utóbbit választod, foglalj - számodra alkalmas - időpontot az ügyintézéshez honlapunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2018. november 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!