Hogyan kaphatok kedvezményt, ha otthoni és mobil előfizetéssel is rendelkezek?
Ahhoz, hogy kedvezményes havi díjjal vehesd igénybe az otthoni és mobil előfizetéseidet
-
a 30%-os Magenta 1,
-
vagy a 20% -os Telekom kedvezménnyel
az otthoni és mobil előfizetéseid folyószámláit össze kell vonnod a Kapcsolat program regisztrációs folyamatban.
A regisztráció feltételei:
- az otthoni és mobil előfizetések előfizetője személyében megegyezzen (azaz személyes adatai, valamint az azonosító okmány típusa és száma azonosak legyenek),
- az otthoni szolgáltatásokról egy, összevont számlát állítsunk ki,
- az otthoni és mobil előfizetések folyószámláin ne legyen díjtartozás.
Ha az otthoni és mobil előfizetők személye eltér, célszerű átírást kezdeményezni, melyről ide kattintva találsz információkat.
Fontos, hogy a Kapcsolat program regisztráció elvégzése után is külön számlákat állítunk ki az otthoni és mobil előfizetéseidről.
Az igénybe vehető kedvezményekről és azok feltételeiről itt olvashatsz.
Az összekapcsolást és a kedvezmény bekapcsolását a 1414 telefonszámunkon vagy üzleteinkben igényelheted. Ha az utóbbit választod, foglalj - számodra alkalmas - időpontot az ügyintézéshez honlapunkon.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!