Gyanús linket tartalmazó SMS-t kaptál? Semmiképp NE kattints a linkre!
Olvasd el itt, hogy védekezhetsz a csalás ellen. Ha mégis letöltötted a kártékony alkalmazást, itt találsz segítséget az eltávolításához.
Gyanús linket tartalmazó SMS-t kaptál? Semmiképp NE kattints a linkre!
Olvasd el itt, hogy védekezhetsz a csalás ellen. Ha mégis letöltötted a kártékony alkalmazást, itt találsz segítséget az eltávolításához.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kaphatok kedvezményt, ha otthoni és mobil előfizetéssel is rendelkezek?

Ahhoz, hogy kedvezményes havi díjjal vehesd igénybe az otthoni és mobil előfizetéseidet

  • a 30%-os Magenta 1,
  • vagy a 20% -os Telekom kedvezménnyel

az otthoni és mobil előfizetéseid folyószámláit össze kell vonnod a Kapcsolat program regisztrációs folyamatban.

A regisztráció feltételei:

  • az otthoni és mobil előfizetések előfizetője személyében megegyezzen (azaz személyes adatai, valamint az azonosító okmány típusa és száma azonosak legyenek),
  • az otthoni szolgáltatásokról egy, összevont számlát állítsunk ki,
  • az otthoni és mobil előfizetések folyószámláin ne legyen díjtartozás.

Ha az otthoni és mobil előfizetők személye eltér, célszerű átírást kezdeményezni, melyről ide kattintva találsz információkat.

Fontos, hogy a Kapcsolat program regisztráció elvégzése után is külön számlákat állítunk ki az otthoni és mobil előfizetéseidről.

Az igénybe vehető kedvezményekről és azok feltételeiről itt olvashatsz.

Az összekapcsolást és a kedvezmény bekapcsolását a 1414 telefonszámunkon vagy üzleteinkben igényelheted. Ha az utóbbit választod, foglalj - számodra alkalmas - időpontot az ügyintézéshez honlapunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!