Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?
Bizonyos szolgáltatások esetében (pl. több HD csatornát tartalmazó TV, illetve magasabb sávszélességű internet csomagok esetében), a magasabb ügyfélélmény biztosításához nagyobb teljesítményű digitális elosztó berendezésre lehet szükség.
Meglévő ügyfélként magasabb díjcsomagba történő váltás esetében ezért előfordulhat, hogy a korábbi eszközt díjmentesen újra cseréljük.
Az eszközcseréről bővebb információkat a díjcsomagváltási igényed leadásakor telefonon, a 1414 számon, vagy üzleteinkben tudunk adni. Megrendelésedet követően a futárszolgálat SMS-ben tájékoztat a készülékrendelés azonosítójáról, amelynek segítségével a kiszállítás állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán. Az SMS sikeres kézbesítése céljából kérjük, egyeztesd ügyfélszolgálatunkon az aktuális kapcsolattartói telefonszámodat is.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!