Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?

Bizonyos szolgáltatások esetében (pl. több HD csatornát tartalmazó TV, illetve magasabb sávszélességű internet csomagok esetében), a magasabb ügyfélélmény biztosításához nagyobb teljesítményű digitális elosztó berendezésre lehet szükség.

Meglévő ügyfélként magasabb díjcsomagba történő váltás esetében ezért előfordulhat, hogy a korábbi eszközt díjmentesen újra cseréljük.

Az eszközcseréről bővebb információkat a díjcsomagváltási igényed leadásakor telefonon, a 1414 számon, vagy üzleteinkben tudunk adni. Megrendelésedet követően a futárszolgálat SMS-ben tájékoztat a készülékrendelés azonosítójáról, amelynek segítségével a kiszállítás állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán. Az SMS sikeres kézbesítése céljából kérjük, egyeztesd ügyfélszolgálatunkon az aktuális kapcsolattartói telefonszámodat is.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!