2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?

Bizonyos szolgáltatások esetében (pl. több HD csatornát tartalmazó TV, illetve magasabb sávszélességű internet csomagok esetében), a magasabb ügyfélélmény biztosításához nagyobb teljesítményű digitális elosztó berendezésre lehet szükség.

Meglévő ügyfélként magasabb díjcsomagba történő váltás esetében ezért előfordulhat, hogy a korábbi eszközt díjmentesen újra cseréljük.

Az eszközcseréről bővebb információkat a díjcsomagváltási igényed leadásakor telefonon, a 1414 számon, vagy üzleteinkben tudunk adni. Megrendelésedet követően a futárszolgálat SMS-ben tájékoztat a készülékrendelés azonosítójáról, amelynek segítségével a kiszállítás állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán. Az SMS sikeres kézbesítése céljából kérjük, egyeztesd ügyfélszolgálatunkon az aktuális kapcsolattartói telefonszámodat is.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!