Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudom, hogy új eszközt kapok majd?

Amennyiben az általad választott TV vagy internet csomag miatt eszközcsere szükséges, akkor a megrendelésedet követően SMS-t küldünk, melyben a kiküldött kiszállító azonosító segítségével a kiszállítás állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán. Az SMS sikeres kézbesítése céljából kérjük, hogy a kapcsolattartó telefonszámodat ellenőrizd a megrendelés leadásakor.

Az új eszközzel maximálisan kihasználhatod a magasabb sávszélességű internet csomagod sebességét, valamint a Szuper Családi Mozi díjcsomagod 46 HD csatornáját, a MoziKlubbot és az Archív TV-t. A digitális elosztó beüzemelése egyszerű, nem igényel komolyabb műszaki szakértelmet, illetve nem szükséges falat fúrni vagy bontani.

Utoljára frissítve: 2021. július 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!