2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?

A futár által kiszállított új eszköz beüzemeléséhez szükséges útmutatót a dobozban találod meg. Az útmutató leírását követve néhány percen belül könnyedén elvégezheted a telepítést, de ha elakadsz és szeretnél segítséget kérni, műszaki kérdéseddel a +36 80 404 050-es számon várják kollégáink a hívásodat.

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes +36 80 404 050-es telefonszámunkat, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el a set top box cseréjét, melynek díja 5000 Ft.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!