Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?

A futár által kiszállított új eszköz beüzemeléséhez szükséges útmutatót a dobozban találod meg. Az útmutató leírását követve néhány percen belül könnyedén elvégezheted a telepítést, de ha elakadsz és szeretnél segítséget kérni, műszaki kérdéseddel a +36 80 404 050-es számon várják kollégáink a hívásodat.

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes +36 80 404 050-es telefonszámunkat, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el a set top box cseréjét, melynek díja 5000 Ft.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!