2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Beüzemelés után mit kell tennem a korábban használt eszközzel?

Az új eszköz átvételét követő 8 munkanapon belül a régi eszközt vissza kell küldened, amit az alábbi - díjmentes - módon tehetsz meg:

  • Feladhatod bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postán, ahol külön erre a célra biztosított, előre megcímzett dobozt kérhetsz. A csomagra neked csak az otthoni internetszolgáltatásod MT-azonosítóját kell ráírnod, amelyet számla első oldalán találsz meg.
    Kérjük, hogy a régi készüléket és annak tápegységét is helyezd be a dobozba, majd csomagold be a dobozban található "Home Gateway visszaküldési tájékoztató"-val együtt. A postai szolgáltatás díjmentes!

Fontos! Kizárólag a Magyar Telekom által biztosított eszközöket kell visszaküldened.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!