2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Beüzemelés után mit kell tennem a korábban használt eszközzel?

Az új eszköz átvételét követő 8 munkanapon belül a régi eszközt vissza kell küldened, amit az alábbi - díjmentes - módon tehetsz meg:

  • Feladhatod bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postán, ahol külön erre a célra biztosított, előre megcímzett dobozt kérhetsz. A csomagra neked csak az otthoni internetszolgáltatásod MT-azonosítóját kell ráírnod, amelyet számla első oldalán találsz meg.
    Kérjük, hogy a régi készüléket és annak tápegységét is helyezd be a dobozba, majd csomagold be a dobozban található "Home Gateway visszaküldési tájékoztató"-val együtt. A postai szolgáltatás díjmentes!

Fontos! Kizárólag a Magyar Telekom által biztosított eszközöket kell visszaküldened.

Utoljára frissítve: 2022. november 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!