GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem látom a Magenta1 csomagomhoz tartozó összes előfizetést?

A mobil-előfizetés, amivel beléptél az online ügyfélszolgálatra, a Magenta1 csomag része, azonban nem tartozik hozzá olyan jogosultság, hogy a Magenta1 csomagba tartozó további előfizetéseket, illetve a számlázási adatok megtekintsd vagy módosítsd.

Ennek oka az, hogy a belépésre használt mobil telefonszámod:

  • olyan havi díjas előfizetés, ami egy folyószámlán szerepel kettő vagy több havi díjas előfizetéssel, de nincs beállítva vezérszámként. A jogosultságot a „Számlák” menüpontban, a szerződéses jelszó megadásával állíthatod be.
  • vagy olyan Domino előfizetés, ami a Családi mobil opció tagja.

Utoljára frissítve: 2019. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!