GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem tudok belépni a megújult Telekom alkalmazásba az otthoni előfizetésemhez tartozó MT-azonosítómmal?

A megújult Telekom alkalmazással már nincs lehetőség MT-azonosítóval belépni. Négy másik bejelentkezési/regisztrációs mód közül választhatsz:

  • mobiltelefonszámoddal és egyszer használatos jelszóval (a regisztrációkor megadhatsz más szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefonszámot is),
  • automatikus azonosítással (ha a mobilinternet kapcsolatod aktív),
  • e-mail címeddel és a hozzá megadott jelszavaddal,
  • Facebook fiókoddal.

Fontos, hogy bármelyik módot választhatod, majd a bejelentkezés után hozzárendelheted  a Telekom fiókodhoz az otthoni előfizetésed az MT azonosítód megadásával. Frissítés vagy kilépés/belépés után már automatikusan megjelennek bejelentkezés után az otthoni szolgáltatásaid is.

Ha már korábban hozzárendelted (pl. a régebbi alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálaton) a Telekom fiókodhoz az otthoni MT-azonosítód, automatikusan megjelennek bejelentkezés után az otthoni szolgáltatásaid.

A Telekom alkalmazás használatáról ide kattintva találsz részletes, interaktív útmutatót.

Utoljára frissítve: 2019. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!