GYAKORI KÉRDÉSEK

Több - a korábbi alkalmazásban megszokott - funkció nem érhető el az új Telekom alkalmazásban. Várható, hogy jövőben ez változni fog?

Igen, folyamatosan fejlesztjük az új alkalmazást, hogy a korábban megszokott funkciók mellett újak is a rendelkezésedre álljanak. Fontos, hogy ezek nem egyszerre, hanem fokozatosan kerülnek majd be a Telekom alkalmazás tárházába.

  • értesítés a számla elkészüléséről - jelenleg e-mail értesítést küldünk, ha elektronikus számlával rendelkezel,
  • hibabejelentés - szolgáltatásaid működésével kapcsolatos észrevételeidet a 1414 telefonszámunk 4. menüpontjában jelezheted,
  • üzleti előfizetések kezelése,
  • havi díjas előfizetés univerzális egyenlegének feltöltése - jelenleg az online ügyfélszolgálaton van lehetőséged a feltöltésre,
  • egyedi összeg megadása a feltöltésnél - jelenleg az online ügyfélszolgálaton van erre lehetőséged,
  • Feltöltési bónuszból felhasznált percek/adatmennyiség vagy lebeszélhető T-Percek megjelenítése,
  • megújuló Domino Net 200 MB, 500 MB, 1GB, 4 GB csomagok megrendelése - jelenleg az online ügyfélszolgálaton van lehetőséged a megrendelésre,
  • Domino adategyeztetés - jelenleg honlapunkon és az online ügyfélszolgálaton van lehetőséged az egyeztetésre,
  • Üzletkereső és időpontfoglalás - jelenleg honlapunkon keresheted meg a hozzád legközelebbi üzletünket, illetve foglalhatsz időpontot üzleteinkbe,
  • értesítések típusának beállítása,
  • Készülékbiztosítás meglétének megjelenítése,
  • Gyakori kérdések elérése.

Utoljára frissítve: 2019. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!