GYAKORI KÉRDÉSEK

Vannak olyan funkciók, amik a Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők?

Igen, vannak olyan beállítások és módosítási lehetőségek amik a megújult Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők:

  • előfizetések sorrendjének változtatása - az online ügyfélszolgálaton, a "Beállítások"/"Telekom fiók beállítások" menüpontban van lehetőséged az előfizetéseid sorrendjének változtatására, ami szinkronizál a Telekom alkalmazással, csak egy kilépés/belépés szükséges hozzá
  • díjcsomagváltás - az online ügyfélszolgálaton, a 1414 telefonszámunkon, valamint üzleteinkben van lehetőséged az előfizetéseid sorrendjének változtatására,
  • feliratkozás hírlevelekre - ide kattintva tudsz feliratkozni,
  • leiratkozás hírlevelekről - a kiküldött hírlevelek alján iratkozhatsz le.

Utoljára frissítve: 2019. október 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!