Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Több otthoni előfizetésem van egy MT-azonosító alatt, de különböző címeken. Ezek most egyben jelennek meg a megújult Telekom Alkalmazásban és nem tudom, mi-hova tartozik.

A probléma ismert és a javításán már dolgozunk. Ezért kérjük, hogy az átmeneti időszakban az online ügyfélszolgálaton kezdeményezd a beállításaid módosítását.

Fontos, hogy a Telekom alkalmazásban az otthoni számlák készítését, megjelenítését vagy számlafizetést nem érinti a fenti probléma, azokat bármikor megtekintheted és befizetheted.

Utoljára frissítve: 2021. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!