Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Módosul-e az hűségidőm, ha szüneteltetem az otthoni előfizetésem?

Igen. A szüneteltetés időszaka beleszámít az éves rendelkezésre állás időbe.

Az előfizetői jogviszony folytonosságát nem érinti, azonban nem része a határozott idejű szerződésnek, azaz a hűségidő a szüneteltetés időtartamával (mely minimum 1 hónap, maximum 6 hónap lehet) kibővül.

Ha határozott időre kérted az előfizetésed szüneteltetését, akkor a szüneteltetés időtartama módosítható.

Ezt legkésőbb 10 nappal a - korábban megadott - végdátum lejárata előtt kezdeményezheted, a legegyszerűbben az előfizető saját kezű aláírását is tartalmazó e-mailben. Az ügyintézéskor kérjük, vedd figyelembe, hogy a szüneteltetés minimum 1 hónapra, maximum 6 hónapra kérhető.

Utoljára frissítve: 2021. október 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!