Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?

Az alkalmazáson keresztül küldheted el a legegyszerűbben észrevételeidet, tapasztalataidat:

  • érintsd meg a "Menü" ikont,
  • majd a "Beállítások" feliratot,
  • görgess a képernyő aljára és érintsd meg a "Visszajelzés küldése" feliratot.

Kérjük, hogy a megjelenő felületen próbálj meg minél több adatot, információt megadni a tapasztalataidról. Ezek segítik szakértő munkatársainkat a hatékony fejlesztésben, kivizsgálásban és javításban. Köszönjük az együttműködésedet!

Utoljára frissítve: 2021. július 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!