Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?

Az alkalmazáson keresztül küldheted el a legegyszerűbben észrevételeidet, tapasztalataidat:

  • érintsd meg a "Menü" ikont,
  • majd a "Beállítások" feliratot,
  • görgess a képernyő aljára és érintsd meg a "Visszajelzés küldése" feliratot.

Kérjük, hogy a megjelenő felületen próbálj meg minél több adatot, információt megadni a tapasztalataidról. Ezek segítik szakértő munkatársainkat a hatékony fejlesztésben, kivizsgálásban és javításban. Köszönjük az együttműködésedet!

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!