GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam két otthoni számlát októberben vagy novemberben?

2018. október 1-jétől - illetve bizonyos ügyfeleknél november 1-jétől - megváltozik az otthoni szolgáltatások számláinak beérkezési határideje, vagyis az a határidő, ameddig a számlák összegének be kell érkeznie hozzánk. Ez egyben azt is jelenti, hogy a jövőben a számlák ellenértéke tárgyhó végén válik esedékessé.

Az átállás miatt októberben vagy novemberben két, otthoni szolgáltatásra vonatkozó számla befizetése lesz aktuális (egy a hónap elején, egy pedig a hónap végén):

  • melyek az augusztusi/szeptemberi időszak havi- és forgalmi díjait tartalmazzák,
  • vagy a szeptemberi/októberi időszak havi- és forgalmi díjait tartalmazzák.

A fentiek miatt - a két, októberben vagy novemberben esedékes havi számla befizetésének megkönnyítése érdekében - az október vagy novemberben elején esedékes havi számla bruttó végösszegéből jóváírunk 5%-ot, hogy csökkentsük a hónap során befizetendő díjakat. A jóváírás a második, október vagy november végén rendezendő havi számla összegét csökkenti.

Ha a számláidat csoportos beszedési megbízással egyenlíted ki:

  • és a második (azaz a 2018. október 29. és 31. között esedékes) számlád ellenértékének leemelése sikertelen volt a bankodnál, úgy azt késedelmi kamat és egyéb költség felszámítása nélkül 2018. november 20-ig bankkártyás fizetéssel - az online ügyfélszolgálaton vagy a Telekom alkalmazásban -, vagy eseti banki átutalással rendezheted.
  • és a második (azaz a 2018. november 28-án esedékes) számlád ellenértékének leemelése sikertelen volt a bankodnál, úgy azt késedelmi kamat és egyéb költség felszámítása nélkül 2018. december 15-ig bankkártyás fizetéssel - az online ügyfélszolgálaton vagy a Telekom alkalmazásban -, vagy eseti banki átutalással rendezheted.

Az átállásban érintett ügyfelek az online ügyfélszolgálatra vagy a Telekom alkalmazásba bejelentkezve további díjmentes fizetési könnyítést igényelhetnek.

Utoljára frissítve: 2018. október 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!