GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a MultiSIM?

A Telekomnál a MultiSIM szolgáltatás keretében egy előfizetéshez és egy díjcsomaghoz akár több SIM-kártyát (lakossági előfizetés esetében összesen 3 darabot) is igényelhetsz, így akár több eszközt is használhatsz netezésre és telefonálásra, kényelmesen, igényedtől függően, úgy, hogy ehhez nem kell többé a telefonodról megosztani az internetet, Wi-Fi-t keresgélni vagy a SIM-kártyákat cserélgetni.

A fő SIM-kártyád mellé lakossági előfizetőként további 2 SIM-kártyát (ezek lehetnek eSIM vagy hagyományos SIM-kártyák) igényelhetsz. A MultiSIM szolgáltatást havi díj ellenében veheted igénybe (melynek mindenkori díját a Díjszabásban találod).

A szolgáltatás lényege, hogy a MultiSIM-es eszközök használatával ugyanazon a hívószámodon érhetnek el a többi eszközödön (pl. okosórádon), de te döntöd el, melyiken szeretnéd fogadni a hívást.
Továbbá a MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákat tartalmazó eszközeiddel is indíthatsz vagy fogadhatsz hívásokat, valamint internetezhetsz az előfizetésed szerinti díjcsomag hang-és adatforgalmi keretéig.
Fontos, hogy az SMS és MMS szolgáltatásokat csak a fő SIM-kártyán éred el!

A fő előfizetésed és a MultiSIM szolgáltatásba bevont mellék SIM-kártyák havidíja valamint forgalmi díjai egy közös számlán jelennek meg. Egyenleged alakulását bármikor nyomon követheted a Telekom alkalmazásban (melynek belföldi használata nem csökkenti a díjcsomagodban foglalt adatmennyiséget).

Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg a felhasználható adatforgalmad:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. szeptember 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!