2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?

A gyorsabb ügyintézés miatt javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Ha az előfizetésed díjtartozás miatti korlátoztuk, az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételek 3/b. mellékletének megfelelően, bruttó 5 250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.

Amennyiben további kérdésed lenne, javasoljuk, hívd a 1414-es telefonszámunkat (Hogyan kommunikáljak Vandával?).

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!