GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha számlaelmaradásról kaptam értesítést SMS-ben?

A 2018. november 1-je után kiállított Telekom otthoni és mobil havi (előfizetési-, egyszeri- vagy egyéb díjakat, valamint a Közvetített szolgáltatások ellenértékét) tartalmazó számlák esetében, azoknál a lakossági előfizetőinknél, akiknek rendszerünkben érvényes, kapcsolattartásra alkalmas mobiltelefonszáma szerepel, díjmentes felszólító SMS-t küldünk, ha a számla beérkezési határidejét követő néhány napon belül nem érkezik meg a befizetés.

Amennyiben ilyen üzenetet kapsz, javasoljuk, hogy mielőbb gondoskodj a számla befizetéséről, mert a következő, a díjmentes értesítést néhány napon belül követő felszólítás már díjköteles lesz. A második fizetési felszólítás díja 750 Ft, mely a következő havi számlában kerül kiterhelésre.

A leggyorsabb és legegyszerűbb, ha a Telekom alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálatunkon egyenlíted ki bankkártyás fizetéssel a számlád, melyet azonnal könyvelünk a folyószámládon.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Felhívjuk figyelmedet, hogy otthoni előfizetéseddel kapcsolatban csak abban az esetben tudunk díjmentes SMS-t küldeni az elmaradásról, ha már van beállított kapcsolattartó mobiltelefonszámod.

Ezért javasoljuk, gondoskodj kapcsolattartói adataid megadásáról. Keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben (az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával) vagy a 1414 telefonszámunkon, hogy beállíthassuk a kapcsolattartó adataidat.

Utoljára frissítve: 2019. június 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!