Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az a Telekom WiFi Extra?

A Telekom WiFi Extra olyan megoldás, ami segít megszünteti a Wi-Fi-mentes területeket az otthonodban. A Telekom WiFi Extra révén olyan helyiségekben is kihasználhatod a Telekom hálózatának képességeit, ahol korábban nem - például az emeleti szobákban, vagy épp a kertben.

A Telekom WiFi Extra erős Wi-Fi-jelet (2,4 GHz-es és az 5 GHz-es frekvencián is) biztosít mindenhol, így nem jelenthet gondot a multimédiás tartalmak streamelése, videotelefonálás sem.
A Telekom WiFi Extra hálózat különálló, de vezeték nélkül összekapcsolódó elemekből épül fel, melyeket az otthonod adottságainak megfelelően elhelyezve lényegesen több eszközzel internetezhetsz teljesítmény-veszteség nélkül. Ha később költözöl, vagy bővül a lakásod, a Telekom WiFi Extra hálózatot bővítheted a jövőben.

Ezekből a képességekből adódóan a Telekom WiFi Extra révén elérhető számodra a fúrást-faragást nélkülöző, vezetékmentes IPTV szolgáltatás is.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!