2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?

Nem, ilyen esetben javasoljuk, hogy még az igényed bejelentése előtt gondoskodj a lejárt számláid kiegyenlítéséről. 

Számláidat - a leggyorsabban - az alábbi módokon egyenlítheted ki:

A Telekom fiókodba csatolt előfizetések számláit kifizetheted akár egyetlen tranzakcióval, de természetesen arra is van lehetőséged, hogy külön-külön befizetést indíts.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Banki utalás esetén az összeg mielőbbi könyvelése érdekében, kérjük, hogy a közlemény rovatban csak a pontos havi számlaszámot tüntesd fel, így az átutalás automatikusan és gyorsan térülhet.

Annak érdekében, hogy az átírást követően, a lakcímed változásától függetlenül is mindig időben értesülhess számláidról, javasoljuk, hogy vedd igénybe Elektronikus számla szolgáltatásunkat, melyre regisztrálhatsz:

  • weboldalunkon, az online ügyfélszolgálat "Számlák" menüpontjában,
  • vagy a Telekom alkalmazásban, a "Pénzügyek" menüpontban.

Utoljára frissítve: 2022. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!