GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen funkciók érhetők el a Telekom alkalmazásban?

  • Az alkalmazásba belépve már közvetlenül a kezdőlapon megnézheted minden, a Telekom fiókodhoz hozzáadott szerződésed egyenlegét és adatforgalmát.
  • Befizetheted mobil és otthoni szolgáltatásaid számláit.
  • A "Számlák" menüpont alatt megtekintheted befizetésre váró vagy már befizetett számláidat. E-számlára is válthatsz és ezentúl e-mailben értesítünk számláidról!
  • Feltöltheted saját, családtagjaid vagy barátaid egyenlegét.
  • Visszakeresheted korábbi feltöltéseidet a "Feltöltési naplóban" vagy megismételheted őket a leggyakrabban használt mobiltelefonszámaidra.
  • Aktiválhatsz vagy lemondhatsz kiegészítő szolgáltatásokat és adatbővítőket.
  • Hozzáadhatsz Telekom fiókodhoz előfizetéseket, melyeket utána kezelhetsz a kezdőlapodon, vagy törölheted a menü Előfizetések pontjából.

További funkciókat, információkat és használati segédletet ide kattintva találsz.

Utoljára frissítve: 2019. július 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!