GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudok belépni a Telekom alkalmazásba?

A Telekom alkalmazásba való bejelentkezéshez az alábbi bejelentkezési/regisztrációs módok közül választhatsz:

  • mobiltelefonszámoddal és egyszer használatos jelszóval (a regisztrációkor megadhatsz más szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefonszámot is),
  • automatikus azonosítással (ha a mobilinternet kapcsolatod aktív),
  • e-mail címeddel és a hozzá megadott jelszavaddal,
  • Facebook fiókoddal.

Fontos, hogy bármelyik módot választhatod, a bejelentkezés után hozzárendelheted a Telekom fiókodhoz az otthoni előfizetésed (az MT azonosítód megadásával) vagy más mobil előfizetésed is. Frissítés vagy kilépés/belépés után már automatikusan megjelennek  a Telekom fiókodban az újonnan hozzáadott szolgáltatásaid is

Ha már korábban hozzárendelted (pl. a régebbi alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálaton) a Telekom fiókodhoz az otthoni MT-azonosítód, automatikusan megjelennek bejelentkezés után az otthoni szolgáltatásaid.

A Telekom alkalmazás használatáról ide kattintva találsz részletes, interaktív útmutatót.

Utoljára frissítve: 2019. október 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!