GYAKORI KÉRDÉSEK

Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?

  • Ha mobiltelefonszámmal lépsz be, egyszer használatos jelszót küldünk ki az érintett hívószámra.
  • Facebook fiókos bejelentkezés esetén a Facebook oldalán készíthetsz új jelszót.
  • Ha e-mail címmel jelentkeznél be, keresd fel honlapunkat, majd a korábban megadott e-mail címed megadása után, kattints a "Nem tudom a jelszavam" linkre. A telefonszámodra kiküldött egyszer használatos kód segítségével készíthetsz új jelszót.

Utoljára frissítve: 2019. július 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!