2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?

A szolgáltatás(ok) átírását az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted:

  • e-mailben (az innen letölthető igényt kitöltve és az előfizető kézjegyével ellátva kérjük beszkennelni, és csatolni: Átírás egyéni előfizető részére)
  • illetve a 1414-es telefonszámunkon, amennyiben mindkét fél jelen van az igény jelzésekor.

Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki. Több szolgáltatás egyidejű átírási igénye esetén a díjat egy tranzakcióra számlázzuk, nem szolgáltatásonként.

Az átírás teljesítési ideje, amennyiben az előfizető minden szükséges adatot megadott, dokumentumokat csatolt, és a folyószámlán nincs díjtartozás, maximum 15 nap.

Felhívjuk figyelmed a további fontos feltételekre:

  • a telefonos és személyes ügyintézés esetén mindkét félnek jelen kell lennie az igény benyújtásakor,
  • az írásban érkezett igényt csak az előfizető és az átvállaló aláírásával hitelesítve fogadjuk el,
  • meglévő hűségidő esetén az átvállaló előfizetőnek vállalnia kell, hogy az átírást követően, ha a szolgáltatást a hűségidő lejárata előtt szüntetné meg, akkor az adott szerződéses jogviszonnyal kapcsolatosan igénybe vett összes (átadó-átvevő előfizető által igénybe vett) kedvezményt visszafizeti.

Fontos információ, hogy átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható. 

Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!