GYAKORI KÉRDÉSEK

Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?

A szolgáltatás(ok) átírását az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted:

  • e-mailben (az innen letölthető igényt kitöltve és az előfizető kézjegyével ellátva kérjük beszkennelni, és csatolni: Átírás egyéni előfizető részére)
  • illetve a 1414-es telefonszámunkon, amennyiben mindkét fél jelen van az igény jelzésekor.

Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki. Több szolgáltatás egyidejű átírási igénye esetén a díjat egy tranzakcióra számlázzuk, nem szolgáltatásonként.

Az átírás teljesítési ideje, amennyiben az előfizető minden szükséges adatot megadott, dokumentumokat csatolt, és a folyószámlán nincs díjtartozás, maximum 15 nap.

Felhívjuk figyelmed a további fontos feltételekre:

  • a telefonos és személyes ügyintézés esetén mindkét félnek jelen kell lennie az igény benyújtásakor,
  • az írásban érkezett igényt csak az előfizető és az átvállaló aláírásával hitelesítve fogadjuk el,
  • meglévő hűségidő esetén az átvállaló előfizetőnek vállalnia kell, hogy az átírást követően, ha a szolgáltatást a hűségidő lejárata előtt szüntetné meg, akkor az adott szerződéses jogviszonnyal kapcsolatosan igénybe vett összes (átadó-átvevő előfizető által igénybe vett) kedvezményt visszafizeti.

Fontos információ, hogy átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható. 

Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni.

Utoljára frissítve: 2019. november 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!