2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Használhatom-e a Wi-Fi Hanghívást akkor is, ha a számomat elhordozom egy másik szolgáltatóhoz, de támogatott készülékem van és Wi-Fi lefedettségben vagyok?

Amennyiben mobil előfizetésed átviszed egy másik szolgáltatóhoz, a Wi-Fi Hanghívás nem lesz elérhető a továbbiakban.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!