GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha a nevemben más vásárolt Telekom előfizetést/eszközt?

Ha a nevedre szóló előfizetést/eszközt nem Te vásároltad, illetve számlát kaptál a Telekomtól, de nem kötöttél előfizetést nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést az alábbi nyomtatványok egyikén jelezheted:

Hamis vásárlást bejelentő nyilatkozat egyéni előfizetőknek

Hamis vásárlást bejelentő nyilatkozat céges előfizetőknek

A fenti nyilatkozat kitöltése és aláírása szükséges ahhoz, hogy a Telekom rendőrségi feljelentést indítson az ügyben. Emellett javasoljuk, hogy személyes adataid védelme érdekében magad is tedd meg a rendőrségi feljelentést, mert előfordulhat, hogy más szolgáltatónál is visszaélnek az adataiddal.

A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!

A kitöltött és aláírt nyomtatványt Telekom üzleteink egyikében adhatod le, vagy postai úton juttasd el az alábbi címre:
Magyar Telekom Nyrt.
Postacím: 1519 Budapest Pf. 434.

Ha már tettél rendőrségi feljelentést, kérünk, hogy a rendőrségi jegyzőkönyv másolatát is juttasd el hozzánk!

Fontos!
Cég esetében csak a jelenlegi aláírásra jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!

A dokumentumok beérkezését követően a Telekom megteszi a szükséges intézkedéseket és elindítja a hivatalos eljárást.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!