GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?

Ha a nevedre és címedre havi számlát kaptál a Telekomtól, de Te nem kötöttél előfizetői szerződést, nem vásároltál nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványok egyikén.

Kérjük, válaszd ki az előfizetésednek megfelelő (egyéni vagy üzleti) nyomtatványt:

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat havi díjas előfizetés esetén egyéni előfizetőknek

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat havi díjas előfizetés céges előfizetőknek

Havi díjas előfizetés esetén a fenti nyilatkozat kitöltése és aláírása szükséges ahhoz, hogy a Telekom rendőrségi feljelentést indítson az ügyben.

Emellett javasoljuk, hogy személyes adataiddal való további visszaélések megakadályozása érdekében magad is tedd meg a rendőrségi feljelentést, valamint érdemes intézkedned a személyazonosító okmányok cseréje iránt is.

A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!

A kitöltött és aláírt nyomtatványt juttasd el az alábbi postai- vagy e-mail címre:

Ha már tettél rendőrségi feljelentést, kérjük, hogy a feljelentésről készült rendőrségi jegyzőkönyv másolatát is juttasd el hozzánk!

Fontos!
Cég esetében csak a jelenlegi cégjegyzésre jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!

A dokumentumok beérkezését követően a Telekom megteszi a szükséges intézkedéseket és elindítja a hivatalos eljárást.

Utoljára frissítve: 2020. április 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!