Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?

Ha a nevedre és címedre havi számlát kaptál a Telekomtól, de Te nem kötöttél előfizetői szerződést, nem vásároltál nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványok egyikén.

Kérjük, válaszd ki az előfizetésednek megfelelő (egyéni vagy üzleti) nyomtatványt:

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat havi díjas előfizetés esetén egyéni előfizetőknek

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat havi díjas előfizetés céges előfizetőknek

Havi díjas előfizetés esetén a fenti nyilatkozat kitöltése és aláírása szükséges ahhoz, hogy a Telekom rendőrségi feljelentést indítson az ügyben.

Emellett javasoljuk, hogy személyes adataiddal való további visszaélések megakadályozása érdekében magad is tedd meg a rendőrségi feljelentést, valamint érdemes intézkedned a személyazonosító okmányok cseréje iránt is.

A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!

A kitöltött és aláírt nyomtatványt juttasd el az alábbi postai- vagy e-mail címre:

Ha már tettél rendőrségi feljelentést, kérjük, hogy a feljelentésről készült rendőrségi jegyzőkönyv másolatát is juttasd el hozzánk!

Fontos!
Cég esetében csak a jelenlegi cégjegyzésre jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!

A dokumentumok beérkezését követően a Telekom megteszi a szükséges intézkedéseket és elindítja a hivatalos eljárást.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!