Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Ha a nevedre és címedre havi számlát kaptál a Telekomtól, de Te nem kötöttél előfizetői szerződést, nem vásároltál nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványok egyikén.
Kérjük, válaszd ki az előfizetésednek megfelelő (egyéni vagy üzleti) nyomtatványt:
Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat havi díjas előfizetés céges előfizetőknek
Havi díjas előfizetés esetén a fenti nyilatkozat kitöltése és aláírása szükséges ahhoz, hogy a Telekom rendőrségi feljelentést indítson az ügyben.
Emellett javasoljuk, hogy személyes adataiddal való további visszaélések megakadályozása érdekében magad is tedd meg a rendőrségi feljelentést, valamint érdemes intézkedned a személyazonosító okmányok cseréje iránt is.
A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!
A kitöltött és aláírt nyomtatványt juttasd el az alábbi postai- vagy e-mail címre:
- Magyar Telekom Nyrt. Postacím: 1519 Budapest Pf. 434.
- szkennelt csatolmányként, a lakossági ügyfélszolgálat e-mail címre: ugyfelszolgalat@telekom.hu
- szkennelt csatolmányként, az üzleti ügyfélszolgálat e-mail címre: uzleti_ugyfelszolgalat@telekom.hu
Ha már tettél rendőrségi feljelentést, kérjük, hogy a feljelentésről készült rendőrségi jegyzőkönyv másolatát is juttasd el hozzánk!
Fontos!
Cég esetében csak a jelenlegi cégjegyzésre jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!
A dokumentumok beérkezését követően a Telekom megteszi a szükséges intézkedéseket és elindítja a hivatalos eljárást.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!