GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan egyenlíthetem ki a Telekom számlát?

A Telekom számlát a szerződésbe bevont Telekom otthoni szolgáltatás(ok)nál megismert díjfizetési lehetőségek szerint tudod kiegyenlíteni:

  • készpénzfizetési megbízással (csekk),
  • csoportos beszedési megbízással,
  • elektronikus módon (online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve, bankkártyával),
  • banki átutalással, illetve internet bankon keresztül.

Csoportos beszedési megbízás esetén a Telekom számlán megjelenő azonosítók szükségesek.

Amennyiben rendelkezel érvényes csoportos beszedési megbízással Telekom otthoni szolgáltatásodhoz kapcsolódóan, az továbbra is érvényes a Telekom számla vonatkozásában.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2020. november 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!